torsdag den 6. december 2012

6 December


Rigtig glædelig 6 december alle♥
I dag vil jeg vise et kort jeg har lavet for lidt siden, men ikke har vist:)
Jeg vil også fortælle hvordan vores bagning gik i går LOL
Vi havde stillet 3 plader med vanillekranse i ovnen, pludselig synes jeg det lugtede det temmelig brændt, det kunne jeg da ik forstå da de næsten lige var sat ind, så ind i ovnen og der var ild i bagepapiret på den øverste plade, ud i en vældig fart.
Jeg havde sat ovnen på grill i stedet for varm luft
pyhaaa det kunne ha gået galt.
ha en god dag alle sammen
knusss


17 kommentarer:

  1. Superlækkert kort og flot facon med den die.
    Du godeste. Du er jo farlig at have gående frit rundt.....Sikke da en gang vaniljekranse du laver.
    Heldigt der ikke skete mere.

    Jeg håber du har modtaget min adresse. Den nye altså.

    God 6. dec til dig.

    SvarSlet
  2. Skønt julekort : ) hold da op dine stakkels vanillekranse *G*
    Som Aka skriver du er jo farlig fniss. Nu tror jeg du husker at tjekke hvorfor indstillinger du har på ovnen INDEN du sætter noget ind fremover : ))
    Rigtig god 6 dec : )

    SvarSlet
  3. Super flot kort - godt du fik opdaget det med ovnen.

    SvarSlet
  4. Super flot julekort. Jeg skal også have fingre i den die. Godt du nåede at opdage det inden det gik galt. Men sikken en julehistorie du kan fortælle på et tidspunkt.

    SvarSlet
  5. Rigtig flot kort, jeg har også luret lidt på den die, kan bare ikke helt beslutte mig for, hvor meget jeg vil få den brugt, så jeg lurer lidt videre.
    Phew godt det ikke gik værre end det gik, grillede vanillekranse har jeg ikke hørt om før, fnis.
    Rigtig god dag.
    Knus

    SvarSlet
  6. Super flot kort og dejligt at se et julekort, som er lidt anderledes i farver og form!

    SvarSlet
  7. Flot kort som altid Anne Bente, godt du ikke "futte-de" hele huset af,mon ikke du blev lige så varm som papiret. Det tror jeg at jeg ville blive. Hvad er din bagrund på kortet det ligner næsten stof.og er det tonet i kantene af dig eller via computeren ? Ha en dejlig kreativ dag uden uheld.

    SvarSlet
  8. Jeg er den heldige modtager af dette smukke kort. Det er selvfølgelig endnu smukkere IRL.
    Tak for det smukke kort.
    Det kunne sørme have været dyre lærepenge. Men happy endings er jo de bedste =D

    SvarSlet
  9. Hvor er der et sødt kort. Og mange tak for julekort til mig.
    Pyha godt det ikke endte så galt. Du må prøve igen og se om det ikke kan lykkedes at lave vaniliekranse uden at flambere dem. :0)

    SvarSlet
  10. Flot kort.
    Godt, det ikke gik galt med bagningen!

    SvarSlet
  11. Hold da op, det kunne nemt være gået helt galt, dit kort er super smukt(den die har jeg da ikke set før) der kommer hele tiden noget nyt. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Så flot et julekort... men ærgeligt med vanillekransene.
    Ha en god 6. december aften, knuss

    SvarSlet
  13. Rigtigt fint kort.
    Det var ikke så godt med de vanillekranse. :)

    SvarSlet
  14. Nydelig kort!
    Lekkert pyntet som alltid:)
    Godt at det gikk bra med bakingen, huff det kunne gått virkelig galt.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  15. Flot kort du har lavet :)
    Sikke da noget med bagningen..men så har du en god historie at dele med børnebørnene ;)

    SvarSlet
  16. Flott kort


    Klem Fra Eva helen

    SvarSlet
  17. super lækkert kort, ja her drysser julesneen ned så det er rigtig indehygge vejr

    SvarSlet