onsdag den 2. januar 2008

2 januar


Så blev der tid til at skrive lidt igen:)


her havde vi en dejlig fredelig nytårsaften,men med masser af skydning ude, jeg tror aldrig der har været sååå meget som i år.

I går sov og dasede vi så det meste af dagen, gæsterne tog afsted ved middagstid, og der blev ryddet op:)

I dag har jeg været en tur i Bika, der var som sædvanlig masser af folk, de må da snart være færdig med at bytte julegaver :)

Jeg har fået lavet et jule lo af Simon,har brugt BG papirer og et stykke fra CI.

I aften skal jeg på blogrundfart igen:)

ha en rigtig god aften alle:)

9 kommentarer:

  1. Sikke fint forsigtigt han tager på julepynten. SØDT.

    SvarSlet
  2. Et rigtig flot lo,kan godt li' snirklerne og bølgepap du har brugt til teksten

    SvarSlet
  3. Super flot layout, og et rigtig godt billede

    SvarSlet
  4. Det er rigtig sødt - jeg kan godt li' dine bogstaver, og hvor er det et dejligt billede :)

    SvarSlet
  5. Rigtig flot og sødt LO og herligt foto.
    Rigtig godt nytår til dig og din familie.

    SvarSlet
  6. Super dejligt Lo.
    Godt nytår.

    SvarSlet
  7. Dejligt billede :-)
    Hvor er han koncentreret :-)

    Godt Nytår til dig og din familie :-)

    SvarSlet