onsdag den 19. september 2007

Åhhh, Tusind tak til Kirsten

Anne Bente http://annebenteslillested.blogspot.com/ skal have den ganske enkelt fordi hun er et sødt menneske. Jeg lærte hende at kende på GQ i "gamle dage" da GQ var et nyt forum. Allerede dengang var hun en af de scrappere der var sødest til at kommentere i galleriet og svare på alle mulige og umulige spørgsmål fra os, der var "nye". Hende flotte LO'er er til stor inspiration for mig.

Jeg er sååå utrolig beæret af at have fået denne award af Kirsten/kimic ikke kun fordi den er sååå sød, men fordi hun skrev de mest søde og gribende ord til mig, læs selv, kan man få større gave fra et andet menneske?

1000000 tak kære ven, den betyder meget for mig :)

Jeg vil nu prøve at finde 2 at give denne til, det vil blive svært, for der er mange der fortjener den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar