onsdag den 19. september 2007

Best blog freinds sendes videre til

Jeg vil gerne sende awarten videre til piabau,du er altid så sød til at lægge søde kommentarer her på min blog,

Den skal også på rejse til Norge til AKHN/Anne Katrine, du er sød at lægge så mange søde kommentarer her, og så kender jeg dig jo igennem flere år fra scrapbookexpress, hvor vi har haft mange hyggelige timer, både der og på msn,

Der var så mange flere jeg gerne ville ha givet den til .åhhhh så ærgeligt det kun var 2 man kunne give den til.

4 kommentarer:

  1. oj, så koselig AB. tusen tusen takk, nå ble jeg ordentlig glad og rørt.

    mange klemmer til deg vennen

    SvarSlet
  2. oj, så koselig AB. tusen tusen takk, nå ble jeg ordentlig glad og rørt.

    mange klemmer til deg vennen

    SvarSlet
  3. Det er bare sådan en sød award, ikke sandt!?? De kaniner er ikke til at stå for! :-)

    SvarSlet
  4. Tusind tak, hvor er det sødt af dig. Jeg er nybegynder i den her blogverden og har ikke styr på det hele, men jeg skal sende den videre til 2 andre hvis jeg har forstået det ret.Det er dig Annebente der er utrolig sød til altid at lægge en hyggelig kommentar. Stort knus og tak til dig

    SvarSlet